25 Kasım 2010 Perşembe

Okuldaki 34. Günüm ( atölye vize günü )

Bugün Prof. Kemal İskender atölyesi olan; 2 nolu atölyenin ve  Prof. Nedret Sekban atölyesi olan; 3 nolu atölyenin vize sınavları vardı. Vizeler genelde sabah saat 10:00'dan akşam saatlerine dek sürüyor. Tabi bu atölyedeki öğrenci sayısı ve hocaların değerlendirme süresine göre de değişebiliyor.

Ben kendi atölyemin (3 nolu atölye) vizesinde bulunmak durumunda olduğum için 2. atölyenin vizesinden fotoğrafları yerime çeken arkadaşlarıma teşekkürlerimi iletirim . . .

Önce 2. Atölyeden fotoğrafları ekliyorum devamında ise 3 nolu atölyenin vizesinden enstantaneler var . . .




2. Atölyenin hocası olan;  Prof. Kemal İskender çalışmaları değerlendirirken . .  








Özgü Aydar'ın işleri değerlendirilirken . . .








Özge'nin işleri değerlendirilirken . . .












Üst sınıflardan Emine'nin çalışması







Yavuz'un modelden desen çalışması .







Fatih'in modelden desen çalışması .






Fatih işlerini vize için sererken . . .







Sinan'ın desen çalışması







Fatih'in Çalışmaları . . .






Fatih'in kopya çalışması







Yavuz'un modelden desen çalışması






Sinan'ın modelden desen çalışması .








Sinan'ın çalışmaları . . .







Özge'nin desen çalışması .






Özge'nin işleri . . .





Buse Kökçü'nün çalışmaları . . .













Buse Kökçü








Özgü'nün Çalışması







Özgü'nün desenleri








Üst sınıflardan Emine'nin çalışmaları . . .














Özgü 






Hazel Koyuncuoğlu







Yavuz Uzun'un desenleri . . .


































Yavuz ve çalışmaları :)







3. Atölyenin Hocası olan Prof. Nedret Sekban işleri değerlendirirken . . . 













3. Atölyeden Merve'nin çalışmaları . . .



































 Nedret hoca Serra'nın işlerini değerlendirirken . . . 





Serra'nın çalışmaları . . . 



















3. Atölyeden Duygu'nun çalışmaları . . .











3.Atölyeden Öykünün çalışmaları






3. Atölyeden Çiler'in çalışmaları . . . 









3. Atölyeden Gurur'un çalışmaları . . .